»Preučuje razstavne, ateljejske in obprodukcijske spontanosti v umetniškem procesu. V tej praksi, in tudi pri umetniškem delu Delo je treba poiskati, se ozadje, okvir, podstavek umetniškega dela z minimalno gesto preobrne v delo samo. To se zgodi natanko tako, da izpostavi njegovo odsotnost, njegovo očitno neidentičnost (z idejo, predstavo, konvencijo o tem, kaj in kje je umetniško delo v galerijskem prostoru). S to gesto se umetniško delo ne ukinja, temveč se vzpostavi na nov način – z dvoumnim, kontradiktornim umikom umetniškega dela iz horizonta pričakovanja gledalca.«
»Za Hanekeja je torej umetniško delo v prvi vrsti moment in sredstvo spoznanja.«
»Njeno prevajalsko delo je kreativna gesta.«
»Na ta način je proces "povišan v umetniško delo".«
»Vseh faz niti ni mogoče natančneje orisati, saj je Jemčev opus res obsežen, gotovo pa je, da se je prav v vsaki od njih izmojstril ter z gesto, barvo in svetlobo ustvaril prepoznaven likovni svet, ki živi zlasti v slikah velikih formatov.«
»Kaj pravzaprav ta čudna, nestabilna struktura, ki ji rečemo umetniško delo, pravzaprav je in kako jo ta izkušnja, ki jo tukaj ponujamo, opredeljuje«
»Na nek način je gotovo, da je osebnost umetnika vezana na delo, ki ga opravlja.«
»Sodobnost umetniškega dela ni pogojena z časom njegovega nastanka, ampak s tem, kako umetniško delo deluje v določenem času in prostoru.«
»Vsak posamični kos umetniškega dela Lunine mene je povezan z ljudmi, zaslužnimi za dosežke v zgodovini človeštva.«
»Moje delo je bilo navdihnjeno s tem, kako je znala uporabiti besedo, kako je znala biti umetnost sama zase.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju